„Неисправните делови одеднаш исчезнаа“ – свиркач од „Боинг“ раскажа што се случувало кога им влегла инспекцијата

boing-737.jpg
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK

Некои неисправни делови на авионот можеби се користени во процесот на производство на комерцијалните авиони на Боинг, се вели во новата жалба на свиркач од американската авиокомпанија објавена денеска.



Вработениот во Боинг, Сем Мохавк, тврди дека кога Боинг го рестартирал производството на 737 Макс по двете смртоносни несреќи во 2018 и 2019 година. Имало 300 проценти зголемување на извештаите за делови кои не ги задоволуваат стандардите на производителот, јавува „Си-ен-би-си“.

Медиумот додава дека додека тие делови од 737 Макс требало да бидат отстранети од производство и внимателно да се следат, а во извештајот се наведува дека се изгубени.

„Мохавк стравува дека такви делови се вградувале на моделите 737 и дека тоа може да доведе до катастрофално сценарио“, се вели во извештајот.

Во документот, исто така, се тврди дека кога Боинг дознал за можна инспекција на Федералната авијација (ФАА) минатиот јуни, многу делови биле преместени на друга локација за да бидат „намерно скриени“.

Извештајот беше објавен на денот кога извршниот директор на Боинг во заминување Дејв Калхун треба да сведочи пред Сенатот на Капитол Хил за загриженоста на јавноста за безбедноста на авионите на компанијата, по инцидентот за време на летот на почетокот на јануари, кога среде лет падна вратата од сосема нов авион Боинг 737 Макс во сопственост на Алјаска ерлајнс, оставајќи дупка на страната на авионот.

Како дел од тековната истрага, свиркачите на Боинг му кажаа на Сенатот во април дека 737 Max, 787 Dreamliner и 777 имале сериозни проблеми за време на производството.

Калхун, кој го води Боинг од 2020 година, се очекува да се соочи со тешки прашања за тоа како компанијата се справува со чувствителните ситуации.

Пред сослушувањето, Сенатот објави извештај во кој детално се опишани свиркачите во последните недели, вклучувајќи ги и наводите дека персоналот на компанијата се обидел да користи неисправни делови во авионите дури и откако биле идентификувани проблеми.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK