Децата гејмери се повеќе се мета на сајбер-криминалците, кои ги користат популарните детски игри како „мамка“, покажува новото истражување.
Бројот на корисници насочени од сајбер-криминалци, кои користат популарни детски игри како мамка, се зголеми за 30 отсто во првата половина на 2024 година, според компанијата Касперски, која спроведе истражување за сајбер криминал насочен кон младите гејмери.
Истражувачите откриле дека имало повеќе од 6,6 милиони напади, од кои повеќето биле поврзани со игри како што се Minecraft, Roblox и Among Us, и дека сајбер криминалците користат популарни игри за да ги измамат младите гејмери, честопати нудејќи лажни средства (облека или оклоп за херојот во играта што ги подобрува неговите вештини) и награди, во замена за лични информации.
Од 18-те игри избрани за ова истражување, повеќе од три милиони обиди за напад беа лансирани под маската на играта Minecraft, која беше избрана веројатно врз основа на популарноста на играта меѓу гејмерите, пренесува Танјуг.
„За време на нашето истражување, видовме дека нападите врз децата стануваат вообичаен вектор на активностите на сајбер криминалците. Затоа едукацијата за сајбер хигиената е важна и употребата на сигурни решенија за сајбер безбедност е неопходна во градењето на безбедноста на децата во онлајн опкружувањето, како и негување на нивното критичко размислување, како и одговорно онлајн однесување и силно разбирање на ризиците“, нагласи М. Колесников.
Како што е наведено во истражувањето, сајбер-криминалците се повеќе користат вештачка интелигенција за пософистицирано персонализирање на нападите со помош на автоматизирани алатки.
Истражувањето наведува и примери на измами кои се моментално актуелни, имено измами кои вклучуваат злоупотреба на играта Pokemon GO и играта Valorant, преку која измамниците го привлекуваат вниманието на децата со цел да им ги украдат ингеренциите и информациите за кредитните картички, се наведува во истражувањето.