Поранешниот шеф на Рено, Флавио Бријаторе, ќе преземе советодавна улога во Алпин и ќе се врати во Формула 1. Бријаторе се повлече пред 14 години, кога поднесе оставка во Рено поради вмешаноста во скандалот за Големата награда на Сингапур во 2008 година, што беше откриено две години по трката.
Изминатите неколку недели се шпекулираше дека Италијанецот ќе се врати во Формула 1.
„Алпин може да потврди дека Флавио Бријаторе е назначен од извршниот директор на Групацијата Рено, Лука де Мео, за нејзин извршен советник за Формула 1. Бријаторе првенствено ќе се фокусира на највисоките нивоа на тимот, вклучувајќи скаутинг и проценка на пазарот на возачи, промени на постоечките проекти и проценка на сегашната структура и советување за стратешки прашања во спортот“, се вели во краткото соопштение на Алпин.
Бријаторе ги предводеше тимовите на Бенетон и Рено до нивниот најголем успех во Формула 1, бидејќи под негово водство Михаел Шумахер беше незапирлив во 1994 и 1995 година, а потоа и Фернандо Алонсо во 2005 и 2006 година. Сепак, неговиот мандат во францускиот тим заврши со еден од најголемите скандали во историјата на Формула 1
Тој првично беше казнет доживотно од ФИА поради неговата вмешаност во скандалот „Крашгект“.
Бријаторе беше обвинет дека, во текот на трката за ГН на Сингапур во 2008 година му наредил на Нелсон Пике јуниор да удри во ѕидот и на тој начин да предизвика безбедносното возило да излезе на патеката за да му помогне на неговиот тимски колега Фернандо Алонсо да победи.
Кога доби отказ во Рено, Пике ги откри сите детали за скандалот што ја потресе Формула 1. И покрај тоа што Бријаторе беше осуден на доживотна забрана, неговата жалба пред францускиот Врховен суд беше уважена, бидејќи беше утврдено дека таму имало одредени несовпаѓања во казните кои им беа изречени и на Бријаторе и на Пет Симондс, кој првично беше казнет со суспензија од пет години.
И покрај тој скандал, Бријаторе не ја напушти целосно Формула 1. Тој сè уште е еден од менаџерите на Алонсо, а има и одредена улога во организацијата на Големата награда на Азербејџан.
Она што е интересно е фактот дека ангажирањето на искусениот Италијанец доаѓа во време кога Алпин ја разгледува можноста да ја напушти Формула 1 како производител на мотори.
Очигледно, францускиот тим сака да влезе во партнерство со некој од останатите конструктори од 2026 година, кога започнува новата ера на Формула 1, а се чини дека прв пик за ова е Мерцедес.