„Оушнгејт“ и една седмица по несреќата сè уште рекламирала патувања до „Титаник“

oushngejt
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK

Американската туристичка агенција „Оушнгејт“ (OceanGate), што стои зад неодамнешната несреќа со подводната експедиција кон „Титаник“, и над една седмица по смртоносната несреќа сè уште рекламираше патувања со посета на легендарниот потонат брод, јавуваат западните медиуми.

Имено, на нивната интернет-страна сè уште стоело известување дека две патувања кон „Титаник“ се закажани за 2024 година и ќе се одржат од 12 до 20 јуни и од 21 до 29 јуни. Такво патување до „Титаник“ чини 250.000 долари по лице и нуди едно нуркање, приватно сместување, обука, опрема за експедицијата и сите оброци за време на патувањето. Максималниот капацитет за секое нуркање е ограничен на шест лица со долна граница на возраста од 17 години.


Во меѓувреме, тие податоци за следните планирани експедиции, се чини, се тргнати од официјалната страница.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK