Влијанието на 4iG: Како купувањето на ОНЕ Црна Гора го преобликува телекомуникацискиот пејзаж на Црна Гора

zarandi_234243
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK

Влезот на унгарскиот лидер во телекомуникациите 4iG на црногорскиот пазар во 2022 година донесе трансформативни промени во пејзажот на телекомуникациите и дигиталната технологија. По купувањето на Теленор Црна Гора и последователното лансирање на брендот ОНЕ Црна Гора, 4iG го забрза развојот на технолошката инфраструктура и значително го подобри квалитетот на услугите низ целата земја.

„Во 4iG, даваме големо значење на пазарите каде што го инвестираме нашиот капитал и експертиза за да поттикнеме силни деловни односи. Нашата стратегија не позиционираше како лидер, способен да го поддржи развојот и дигитализацијата во сферата на 5G технологиите во Западен Балкан. Ние сме посветени на воспоставување доверлива и безбедна мрежа за нашите клиенти, истовремено обезбедувајќи нашите инвестиции да даваат одржлив придонес преку супериорни услуги“, нагласи Пал Заранди, раководител на мобилната и 5G-стратегија на групацијата 4iG.


Еден од најзначајните достигнувања е значителното зголемување на инвестициите насочени кон модернизирање на мрежата. ОНЕ Црна Гора брзо имплементираше нова инфраструктура и иновативни мрежни решенија, што резултираше со подобрена покриеност и стабилност на сигналот на национално ниво. Во мај 2022 година, ОНЕ Црна Гора гордо ја лансираше првата 5G базна станица  во земјата, постигнувајќи рекордни брзини на пренос на податоци и обезбедувајќи им на корисниците подобрена поврзаност и сигурни услуги.

„Како дел од групата 4iG, станавме движечка сила во дигиталната трансформација во Црна Гора, инвестирајќи 40% повеќе ресурси и зголемувајќи ја нашата работна сила за речиси 20% од крајот на 2021 година. Овие инвестиции го подобруваат искуството на клиентите, го поттикнуваат растот на вработените и поставуваат нови стандарди во квалитетот на телекомуникациите“, изјави Бранко Митровиќ, извршен директор на ОНЕ Црна Гора.

 

Воведувањето на брендот ОНЕ Црна Гора поттикна зголемена конкурентност на пазарот, поттикнувајќи ги другите оператори да инвестираат во нивните мрежи и услуги. Благодарение на проактивниот пристап и привлечните тарифни опции, ОНЕ Црна Гора брзо привлече голема база на клиенти, поставувајќи се како силен играч на пазарот.

Промената на сопственоста не само што овозможи значителен раст за ОНЕ Црна Гора, туку и ја позиционираше како сигурен и иновативен лидер на пазарот. Оваа трансформација создаде нови можности за работа и поттикна соработка со локалните партнери, дополнително инвестирајќи во црногорската економија.

Со поддршката на 4iG, ОНЕ Црна Гора стана синоним за доверливост, иновација и квалитет. Компанијата е посветена на континуирано подобрување и проширување на своите услуги за да одговори на потребите на своите клиенти.

Додека ОНЕ Црна Гора го продолжува своето патување кон раст и иновации, компанијата останува фокусирана на обезбедување мрежна поддршка на највисоко ниво и дигитално поврзување, обезбедувајќи долгорочна доверливост за корисниците на домашниот пазар.

По постигнувањето успех преку различни аквизиции, One Albania и One Montenegro, 4iG има за цел да влезе на македонскиот пазар, настојувајќи да го предизвика сегашниот дуопол и да се етаблира како трет оператор кој нуди висококвалитетни телекомуникациски услуги. Компанијата останува посветена на обезбедување најдобра можна мрежна поддршка и дигитално поврзување на своите корисници, како и стабилен и долгорочен раст на локалниот пазар.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK