Огромна е разликата во платите на возачите во Ф1

Огромна-е-разликата-во-платите-на-возачите-во-Ф1.jpg
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK

Најавата за преселба на Луис Хамилтон од Мерцедес во Ферари на крајот на годината го разбранува пазарот на возачи.


Празното место во престижниот болид на Мерцедес е огромен предизвик за повеќето возачи во Ф1, а фактот што Карлос Саинц Јуниор, возач со докажан потенцијал е слободен може дополнително да ја искомплицира ситуацијата.

Затоа, не е чудно што тимовите решија на своите најдобри возачи да им дадат богати плати за долгорочни договори, за да го спречат нивното евентуално заминување.

Најмногу профитираа Шарл Леклер и Ландо Норис, кои потпишаа исклучително профитабилни договори за да бидат скриени од радарот на Мерцедес.

„Рејсинг њуз 365“, открива дека Леклер оваа година во Ферари ќе заработи дури 34 милиони евра, што го прави трет најплатен возач зад недопирливото дуо Макс Ферстапен – Луис Хамилтон.

Норис веднаш „скокна“ на четвртото место со годишна плата од 20 милиони евра во Мекларен.

Инаку, трикратниот последователен шампион Ферстапен останува најплатен возач кој ќе заработи најмалку 55 милиони евра, додека Мерцедес ќе му плати на Хамилтон дури 45 милиони во последната година од договорот.

Интересно е да се анализираат и другите плати.

Така Серхио Перез, вицешампион од минатат сезона, според платата е на скромното седмо место. Мексиканецот годинава ќе заработи 14 милиони евра.

Францускиот Алпин реши да ги почести своите возачи, Естебан Окон и Пјер Гасли, кои на тимот му донесоа само две трети места минатата година, со плата од по шест милиони евра.

Јуки Цунода и младиот Логан Сарџент се на дното на листата. Јапонецот и Американецот сезонава возат за плата од еден милион евра.

Важно е да се напомене дека се работи за основни плати кои не вклучуваат бонуси за победи и подиуми, тимски резултати или што било друго.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK