Горан Хусинец, судски сообраќаен вештак зборуваше за тешка сообраќајна несреќа во која тешко е повреден поранешниот министер за одбрана Марио Баножиќ, а едно лице загина.
За токсиколошките наоди говореше форензичарот за „Н1“.
„Обично чекаме околу една недела, правиме анализа за дрога, алкохол и се останато. Ќе треба време, не оди толку брзо. Ќе има сообраќајно, па метеоролошко вештачење итн. Најверојатно не е завршена ниту обдукцијата. Потребни се неколку месеци, полека оди“, рече тој.
Претходно денеска министерот за внатрешни работи пред новинарите изјави дека полицијата и ДОРХ имаат информации за тоа дали Марио Баножиќ бил во алкохолизирана состојба.
На прашањето зошто ништо не се знаело за брзината на автомобилот или дали Баножиќ бил пијан, тој со контрапрашање одговори:
„Зошто мислите дека не се знае? Не е објавено. Вчера имаше истрага, денеска е поднесена кривична пријава, па кривичната истрага се одвива според Законот за кривична постапка. Тие што ги имаат сите информации во моментов се полицијата и државното обвинителство, кога ќе одлучат што и дали можат да споделат дел од тоа со јавноста, ќе го направат тоа“, рече Божиновиќ.
Хусинец се осврна и на возилото што го возел Баножиќ.
„Тоа е постар теренец, тоа е постар автомобил. Многу е бавен, забрзувањето му е исто како некогаш на ‘застава 101’, тесно возило е, наменето е за шума и многу се користи за лов, не е многу добро за претекнување, особено не во магла“, рече судскиот вештак.
Тој наведува дека временските услови биле тешки поради маглата и дека таквото време е најголемиот непријател на возачот.
„Да врнеше, видливоста ќе беше подобра и возачите сигурно подобро ќе се гледаа. Маглата е најголемиот непријател на возачот, многу е тешко да се препознаат светлата, тешко е да се видат рабовите на патот, тешко е да се процени растојанието. Генерално треба да се избегнува возење во магла“, рече тој.
Хусинец тврди дека металниот носач на покривот на теренецот вчера му го спасил животот на министерот.
„Имаше среќа, тоа беше цврсто возило со шасија, имаше багажник на покривот, метален, што му го спаси животот бидејќи покривот не успеа да се згмечи. Покривот почнал да се витка, но металниот браник го спречил. Таа цврста метална потпора на покривот му го спаси животот“ додаде Хусинец.
„И комбето е солидно возило и се гледа колку бил силен овој теренец кога возачот на комбето загинал на лице место “, заклучил Хусинец, пренесе „Индекс“.