Почина уште еден „свиркач“ на „Боинг“: тој предупреди за безбедносните пропусти на „737 MAX“

boing-737-1.jpg
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK

Свиркачот кој го обвини Боинг и неговиот добавувач за игнорирање на производствените дефекти на 737 Max почина во вторникот.


Поранешниот вработен во „Спирит Аеросистемс“, снабдувач на „Боинг“, Џошуа Дин (45) починал по ненадејно боледување, објави во средата „Сиетл Тајмс“.

Тетката на Дин, Керол Парсонс, рече дека Дин бил примен во болница откако пред две недели доживеал проблеми со дишењето.

Парсонс рече дека нејзиниот внук бил интубиран и неговата состојба почнала да се влошува.

Дин развил пневмонија и МРСА, сериозна бактериска инфекција, според „Сиетл Тајмс“.

„Нашите мисли се со семејството на Џош Дин. Оваа ненадејна загуба е шокантна вест тука и за неговите најблиски“, изјави портпаролот на „Спирит“, Џо Бучино за Сиетл Тајмс.

Дин сведочеше против Спирит во акционерска тужба минатата година, каде поранешниот ревизор за квалитет ја обвини компанијата за лоша контрола на квалитетот во производството на Боинг 737 Макс.

Во јануари, Дин изјави за Вол Стрит Журнал дека Спирит го отпуштил затоа што ги посочил на дупки што биле погрешно издупчени на трупот.

„Познато е дека ако направиш премногу врева и направиш премногу проблеми, ќе бидеш отстранет. Тоа не значи дека целосно ги игнорирате работите, но тие не сакаат да најдете сè и да го запишете“, рече Дин.

Компанијата одговори дека не се согласува со тврдењата на Дин, додавајќи дека ќе се брани на суд.

Смртта на Дин следи по смртта на свиркачот на Боинг, Џон Барнет (62). Барнет почина во март, среде сведочењето против Боинг.

Поранешниот извршен директор на Боинг почина од „она што се чини дека е самонанесена прострелна рана“, изјавија од Бизнис Инсајдер од Канцеларијата на судски лекар од округот Чарлстон. Не беа дадени повеќе детали.

Адвокатот на Дин, Брајан Ноулс, изјави за Сиетл Тајмс дека не сака да шпекулира за времето и околностите на смртта на Дин. Ноулс исто така го претставуваше Барнет.

Потребни се свиркачи. Откриваат неправди и корупција во интерес на општеството. „Потребна е голема храброст да се застане“, рече Ноулс за Дин.

„Боинг“ беше под зголемен лупа по низа инциденти и повторени неуспеси во обезбедувањето на квалитетот, особено со авионот од типот „737 Макс“.

Боинг откри дека забележал нето загуба од 355 милиони долари во последниот квартал.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
OK