Позицијата министер е една од најекспонираните во јавноста. Во Македонија нивната популарност се мери рамо до рамо со ѕвездите од полето на популарната култура и спортот, а вниманието кое го добиваат од медиумите поради некоја нивна изјава или некој настан е честопати и поголемо.
Веројатно ова е очекувано во држава каде политиката е сеприсутна во сите сфери на општественото живеење, некогаш и пренагласено влијателна во секојдневието, па токму затоа министрите и нивните ПР тимови треба особено да внимаваат како комуницираат.
Сум имал можност да соработувам со повеќе врвни домашни и меѓународни компании, но и успешни поединци меѓу кои и неколку политичари. Дел од знаењето научено главно преку искуство, применливо за сите, ќе го споделам подолу. Се разбира секоја комуникација треба да се прилагоди согласно контекстот, имиџот кој сака да се гради и низа други подробности. Но, ако треба да споделам неколку совети околу најважните насоки што новата гарнитура министри треба да ги има на ум кога станува збор за нивниот пристап кон комуникациите и односите со јавноста, тоа би биле следниве.
Продолжете со читање на маркетинг365