Лидерот на тимот за дистрибуција во компанијата Филип Морис Тутунски Комбинат Прилеп се обрати на 9. FMCG Summit Skopje
Деветтото издание на FMCG Summit Skopje, на кој учествуваа најголемите компании од секторот трговија со стока за широка потрошувачка во земјава и од странство, понуди домашни, регионални и глобални успешни практики и искуства, а вкупно 15 говорници од земјава и регионот ги споделија искуствата од најиновативните бизниси, а воедно и ги презентираа најновите трендови во FMCG индустријата.
Еден од говорниците на самитот беше и Огнен Костовски, Лидер на тимот за дистрибуција во компанијата Филип Морис Тутунски Комбинат Прилеп. Костовски го претстави лидерот во тутунската индустрија кај нас и во светот, кој гордо ја прифати промената и комплетно го пренасочи својот фокус кон нов и помодерен бизнис модел.
„FMCG е огромна и многу конкурентна индустрија која постојано се менува. Една од најголемите промени на која сме сведоци во оваа индустрија е подемот на е-трговијата. Сè повеќе потрошувачи купуваат онлајн, а овој тренд само ќе продолжи. Но, е-трговијата не се однесува само на потрошувачите. Таа се однесува и на бизнисите. Сè повеќе бизниси купуваат и продаваат добра и онлајн услуги. Постојат компании што не само се адаптираат на промената, туку и го предводат патот и поставуваат нови стандарди во своите индустрии. Изминатава година, ФМТКП заедно со нашиот деловен партнер Експанда започна патување што го преобрази нашето функционирање и имаше длабоко влијание врз целиот B2B сектор. Ја искористивме моќта на технологијата и храбро зачекоривме во дигиталната доба со имплементација на платформата за е-нарачки, иницијатива што го редефинираше начинот на работење во нашата индустрија“.
Костовски наведе дека приказната започнува во 2019 година, кога за првпат била претставена “B2B” (business to business) дигиталната платформа како поефикасно, унапредено решение за постоечките аналогни процеси.
„Токму преку оваа платформа првично претставивме нови решенија на веќе постојните аналогни деловни процеси, (проверка на договорните обврски, проверка на залиха, основен мерчендајзинг). Нашата цел не беше само да ја максимизираме ефикасноста на нашата индустрија туку и да го оствариме целосниот потенцијал за дигитализација на нашите трговци на мало. Во почетната фаза научивме многу лекции и се соочивме со многу ситуации, како што обично и се случува кај повеќето иновации, но и покрај тоа продолживме да напредуваме и да освојуваме нови територии. Сето ова кулминираше на денот кога одлучивме да го дигитализираме и клучниот дел од бизнисот, односно да го воведеме концептот за е-нарачки“.
Лидерот на тимот за дистрибуција во компанијата Филип Морис Тутунски Комбинат Прилеп во своето обраќање запраша „Зошто се толку важни е-нарачките и Зошто да промениме бизнис модел на кој не му недостигаше ништо?
„Одговорите на овие прашања се всушност многу едноставни. Пред сè, сакавме да покажеме и да ги охрабриме сите страни дека македонскиот трговец на мало е подготвен и има желба да го искористи целосниот дигитален потенцијал и да ги открие придобивките што ги стекнува преку е-нарачките.“
Според него, приказната на ФМТКП е сведоштво за моќта на иновацијата, приспособливоста и визионерското лидерство во денешниот динамичен деловен свет.
„Во изминатава година видовме како овој извонреден концепт се издигна на чело на нашата индустрија со тоа што го спроведовме на начин што го преобрази начинот на кој работиме и постави нов стандард за нашата индустрија. Извонредната година на спроведување на е-нарачки во ФМТКП и Експанда претставува фасцинантна студија на случај за тоа како иновацијата, приспособливоста и визионерското лидерство може да ја вивне компанијата до нови височини на успехот. Верувам дека платформата за е-нарачки е иднината во FMCG индустријата. Ова претставува попрактичен, поефикасен и потранспарентен начин на работење. Па, ако сè уште не нудите е-нарачки, ве охрабрувам да почнете да разгледувате кои опции ги имате на располагање“, посочи Лидерот на тимот за дистрибуција во ФМТКП, Огнен Костовски.