Три зачини полезни за дишните органи


– Бројни научни истражувања покажаа дека консумирањето одредени видови храна и пијалаци му помага на телото да се ослободи од штетните материи. Следуваат три зачини кои можат да ги „исчистат“ Вашите бели дробови.



Куркума

Науката покажа дека овој растителен вид го подобрува чистењето на белите дробови од штетни материи кај луѓе кои резултат, на пр., пушат или живеат во загадена област. Покрај тоа, куркумата ги спречува и заболувањата на дишните патишта.

Куркума традиционално се користи, како и кари, во традиционалните индиски јадења. За да се ужива во антиинфламаторните придобивки од куркумата, треба да се измеша со малку црн пипер.

Лук

Лукот им дава вкус на многу јадења, а има најмногу лековити својства кога се јаде свеж. Тој содржи алицин, кој ги уништува респираторните инфекции и наслагите од тутунските производи. Сепак, имајте на ум дека поголеми количини лук не се препорачуваат за луѓе кои имаат проблеми со желудникот и варењето на храната.

Ѓумбир

Многу лековити својства му се припишуваат и на ѓумбирот. Тој го зајакнува имунолошкиот систем, го подобрува варењето на храната, ја намалува подуеноста, како и воспалителните процеси во телото и ги отстранува токсините од белите дробови и остатокот од телото, поради што посебно се препорачува за пушачи. Често се користи и за правење чај или како додаток на здрави пијалаци, а може да се користи и како зачин во солени и слатки јадења.

Ѓумбирот е доста потентен. Не треба да се јаде повеќе од парче ѓумбир со големина од околу два сантиметри дневно, па во случај на несакани ефекти од претерување, стручниот совет препорачува – консултација со лекар или нутриционист.