Тестирање на фен, пегла и стилери од дома: Dyson испорачува виртуелна реалност


Dyson, најпознат по своите револуционерни правосмукалки без кеси, ќе им овозможи на клиентите да ги тестираат неговите фен, пегла и стилери од удобноста на нивниот дом преку виртуелна реалност.


 

Dyson Demo VR е изграден со истата технологија за визуелизација и симулација што ја користат инженерите на британската фирма за прототипирање, тестирање и развој на нови производи и софтвер.

Џејмс Дајсон, основач на компанијата и главен инженер, рече дека VR е начин да се подобри разбирањето на луѓето за производите на Dyson.

„Ние користиме моќни технологии за виртуелна реалност за да инженеруваме нови производи во нашите лаборатории многу години, сега ги применуваме истите технологии за повторно да измислиме како луѓето ги истражуваат нашите производи“, рече тој.

Компаниите за широка потрошувачка тестираат нови онлајн и виртуелни начини за интеракција со клиентите во исчекување на создавањето на метаверзумот, концепт за VR што влезе во мејнстримот минатиот месец кога Facebook се ребрендираше себеси во „Meta“.

Дајсон во соопштението рече дека неговиот изложбен салон за виртуелна реалност е продолжување на продажбата директно на потрошувачите преку нејзините 318 продавници и веб-страници и ќе биде достапен преку продавницата за слушалки за VR Oculus од денес.

Директорот за е-трговија, Шон Њумарч, рече дека демонстрацијата е важен дел за да се покаже како функционираат производите и Dyson Demo VR во иднина ќе инкорпорира целосно интегрирано решение за е-трговија и способност за разговор со вистински продавач.

Њумарч најави дека ќе започне со производите за нега на коса на Dyson, а ќе следи и неговата палета за нега на подот.