Кети Пери со празнично навивање во кампањата Gap 2021: „Соништата се остваруваат“


Со повеќе од десет Греми награди, Кети Пери поседува статус на огромна поп-ѕвезда.


 

Пери ја започна својата кариера за модниот бренд пред 20 години – денес, 37-годишната пејачка е ѕвезда на празничната кампања на Gap во 2021 година.

„Мојата прва платена работа беше во Гап во Санта Барбара“, изјави потписничката на „California Girls“ за Vogue.

„Како да сонував да ја направам плеј листата на Гап. Идејата дека ќе бидам во нивна реклама, беше момент на среќа“.

Фактот што Пери направи насловна страница на „All You Need Is Love“ на Битлси е остварување на сонот.

„Ги гледавте со децении сите нивни реклами и сите артисти беа мои икони. Орландо Блум беше во една од нив. Конечно и јас добив свој момент“.

Таа имаше прилика да проба голем дел облека од брендот, во која се чуствуваше „кул“.

Гап донира 1 долар по стрим на новата песна Baby 2 Baby на Пери на Spotify, која има мисија „да обезбеди основни работи за децата кои живеат во сиромаштија низ целата земја“.

Кампањата како целина е примена со аплаузи и огромна поддршка од граѓаните од целиот свет.

Katy Perry at the The Academy Museum of Motion Pictures Opening Gala in Los Angeles, California. Фото: Rob Latour/Shutterstock