Дали знате како да добиете некоја информација без да одите во некој од корисничките центри на ЕВН?



ript>

EВН Македонија е компанија чија главна дејност е дистрибуција и снабдување со електрична енергија во Република Македонија. На македонскиот пазар компанијата влезе во 2006-та година како дел од групацијата EVN и за кратко време прерасна во силно етаблиран бренд.


 

Снабдувањето и дистрибуцијата на електрична енергија се исклучително комплексни и опфаќаат многу процедури. Дел од тие процедури се поврзани со комуникацијата со корисниците, односно, секој корисник за секое негово барање мора да помине низ одреден процес кој е предефиниран во постоечките Закони, правилници и процеси внатре во самата компанија.

Исполнувањето на сите предефинирани услови за одредена потреба на корисникот на електрична енергија знае да биде макотрпно и фрустрирачки. ЕВН како компанија прави се за да корисниците бидат задоволни и поради тоа, освен што има отворено 19 КЕЦ-а (Корисничко Енергетски Центри) и дузина посебно прилагодени канцеларии специјализирани за односи со корисниците, има и најсовремен Call Centar.

Улогата на кол центарот е да корисниците можат да се информираат за потребните документи, процесите и начините на добивање приклучок или некоја друга потреба која ја имаат. Со кол центарот можете да контактирате 24/7 по телефон или по писмен пат (писмо и електронска пошта).

Благодарение на оваа услуга, корисниците можат да заштедат време, нерви и пари. Следниот линк ве води кон официјалната страна каде можете да ги најдете сите детали и телефонски броеви за комуникација со ЕВН, или да пополните форма во која ќе го поставите вашето прашање.

Кликнете тука за да контактирате со ЕВН