45 години икона: Porsche 911 Turbo


Porsche 911 Turbo е есенцијата на спортскиот автомобил со високи перформанси, секојдневна употребливост и традиција од 45 години. По лансирањето на пазарот на 911 Turbo S, сега се воведува следната генерација 911 Turbo Coupé и Cabriolet, кои се помоќни и побрзи, со индивидуален дух. Благодарение на нивните мотори од 580 КС, за 40 КС повеќе од претходниците, и двете варијанти влегуваат под магичната бројка од три секунди до 100 км на час со време од 2,8 секунди (0,2 секунди побрзо). Вртежниот момент сега изнесува 750nm, што е за 40nm повеќе од претходната генерација. Забрзувањето, моќноста и вртежен момент на новиот 911 Turbo ги надминува сите досегашни 911 Turbo S генерации. Преносот на моќноста се пренесува до тркалата преку осум степениот PDK менувач, додека максималната брзина останува непроменета на 320 км на час. Дополнителните пакети на опрема како што се спортскиот пакет и пакетот со лесен дизајн, спортска шасија и спортски издувен систем се достапни за 911 Turbo за прв пат. Како резултат на тоа, клиентите ќе можат да го прилагодат своето возило уште повеќе кон нивните индивидуални вкусови.



Новите спортски автомобили следат по престижните стапки, бидејќи 911 Turbo е синоним за луксуз и перформанси од своето лансирање на пазарот во 1975 година. Секоја генерација продолжи да живее според тврдењето дека е глобален репер за спортски автомобили со високи перформанси. 911 Turbo комбинира спортски перформанси со секојдневна употребливост, емоционална динамика со сигурност и возбудлива изведба со ефикасност. Најновата генерација е повеќе од двојно помоќна од оригиналниот Turbo, кој се придвижуваше од три литарски мотор со 6 рамно поставени цилиндри и еден турбо полнач, што нудеше максимални 260 коњски сили. Иако 911 Turbo еволуираше во големина, брзина и удобност со текот на годините, тој секогаш ги задржа своите основни карактеристики.

Новиот 6 цилиндричен боксер мотор од 3.8 литри во 911 Turbo може да се пофали со зголемена моќност од 580 коњски сили и сега има симетрични VTG турбополначи со електрично контролирани бајпас вентили. Во врска со неговиот редизајниран систем за ладење на воздухот и употреба на пиезо-инјектори, ова ја подобрува реакцијата, перформансите, карактеристиките на вртежниот момент и неговата можност за слободно достигнување на вртежниот момент. Шасијата и каросеријата станаа пошироки. Предната оска сега се управува уште попрецизно благодарение на дополнителните 42 милиметри ширина на предната оска и нови гуми од 20 инчи 255/35. Активната контрола на сите тркала PTM сега е во можност да пренесе уште поголема моќност на предните тркала додека преносот кај активната задна оска е зголемена за 10 mm, како и со гуми 315/30 на 21-инчни тркала – еден инч повеќе отколку на предната оска. Преработениот систем за сопирање е уште помоќен и може да се препознае по црвените калипери кои доаѓаат како стандардни. Сивите дискови на сопирачките од леено железо од предната страна сега се со дијаметар од 408 mm (28 mm повеќе од порано) и се широки 36 mm (два милиметри повеќе). Задната оска има дискови за сопирање со широчина од 30 mm и со дијаметар од 380 mm.