Твитер го избегнува ударот на приходите од промените во приватноста на Apple



ript>

Twitter Inc објави дека неговиот квартален приход пораснал за 37% и го избегнува товарот од промените во приватноста на Apple Inc при рекламирањето со што ги загрозува неговите ривали. На овој начин неговите акции се зголемија за 3%.


 

Веб-страницата за социјално вмрежување работи на додавање нови функции, како што се аудио виртуелни простории за разговор за да привлече корисници, а исто така направи подобрувања во своите рекламни способности за да ја постигне својата цел за удвојување на годишниот приход до 2023 година.

Приходите од реклами беа 1,14 милијарди долари во текот на кварталот што заврши на 30 септември, во согласност со проценките на консензус.

Компанијата соопшти дека забележала „скромно“ влијание врз приходите од реклами поради промените во приватноста што ги објави Apple, кои ги спречуваат огласувачите да ги следат корисниците на нивните уреди без нивна согласност.

Додека компанијата со седиште во Сан Франциско работи на проширување на својот бизнис за таргетирано рекламирање, таа воведува повеќе функции како теми што корисниците можат да ги следат на Твитер. Тие карактеристики обезбедуваат податоци за интересите на луѓето кои на крајот може да се искористат за да помогнат во испораката на релевантни реклами, вели главниот финансиски директор на Твитер, Нед Сегал.

Технолошките колеги на Twitter, како Snap и Facebook  рекоа дека промените на Apple ја нарушуваат нивната способност за таргетирање и мерење на дигиталните реклами, наведувајќи ги ажурирањата како причина зошто компаниите не ги исполниле очекувањата за приходи.

Твитер соопшти дека неговиот термин за корисници на кои им се преентираат реклами бил 211 милиони во текот на третиот квартал, со недостиг од проценките на аналитичарите од 212,6 милиони, според податоците на IBES од Refinitiv.

Додека Twitter го зголеми својот број на корисници надвор од Соединетите држави за 5 милиони во однос на претходниот квартал, неговата база во САД остана рамна.

Вкупниот приход кој ги вклучува и парите што Твитер ги заработува од лиценцирање податоци, изнесува 1,28 милијарди долари,  во согласност со целите на Волстрит.

Твитер соопшти дека неговите трошоци оваа година од вработување и инвестирање во нов центар за податоци ќе се влеат во следната година, што ќе резултира со средно зголемување од 20% на вкупните трошоци за 2022 година.

Компанијата предвиде приход од четвртиот квартал помеѓу 1,5 и 1,6 милијарди долари.

Твитер претходно објави дека ќе ја продаде својата единица за рекламна технологија MoPub, а договорот се очекува да биде затворен во првиот квартал на 2022 година.

Компанијата рече дека не очекува да може да ја надомести загубата на приходи следната година од продажбата на MoPub, проценета помеѓу 200 и 250 милиони долари, иако додава дека продажбата не влијае на целта на Twitter за удвојување на годишниот приход до 2023 година.