TOW#507 – Само да е евтино


„Tip of the Week“ се авторски текстови што се објавуваат секој четврток и обработуваат теми од секојдневниот живот коишто помогат да го подобрите вашето лично и професионално работење. Коментарите за совети, можете да ги пишувате на: www.facebook.com/tipoftheweekPriracnik Како сублимат на првите 100 совети издадени се единствените прирачници за личен и професионален развој

 Многу често, во разговор со наши менаџери и сопственици на компании, се расправаме (дискутираме) околу концептот на „евтино”. Поради тоа што сме многу чувствителни на цените како пазар, и поради нашиот лош економски стандард, често знаат да кажат дека мораат да нудат производи или услуги што се „евтини”. „Само да е евтино, и сè ќе пројде кај нас”, тоа е ставот на повеќето од нашите менаџери.

Прво, да разјасниме дека, „евтино” и „скапо” не постојат како концепти. Што значи евтино, а што значи скапо!? За кого е тоа евтино, а за кого скапо?! Некои возат автомобили од 100-200.000 евра. Дали тоа е евтино или скапо?! Перцепцијата најмногу ќе зависи од позиционирањето на производот или на услугата. Поточно, за кого е наменет/а. За секој производ и услуга си има своја целна група, или како што велат старите, „за секое лонче има капаче“. Секогаш кога се развива еден бизнис треба да сме свесни како и каде ќе го позиционираме производот или услугата.

Од самата стратегија ќе зависи кому се обраќаме, на колкав дел од пазарот, кој ни е потенцијалот и каков производ и услуга ќе понудиме. Доколку така ги поставиме работите, и развиеме јасна и правилна стратегија, концептите на евтино и скапо нема да се важни. Од аспект на купувач, „скапо” е нешто што не може да си го дозволиме. Но, тоа не значи дека (иако има и такви) производот е позициониран повисоко со цена, во однос на неговата вредност.

Во секој случај, разбирливо е дека кога имаш понизок пазарен стандард, а сакате да продавате производ или услуга на поголем дел од пазарот, вие треба да се позиционирате со поекономична понуда. Но, и тука треба да се знае и да се земе предвид, дека постојат повеќе различни нивоа на „економична” понуда. Затоа, немојте секогаш да ги барате и да ги нудите „најевтините” производи/ услуги, туку направете убава стратегија, дефинирајте го пазарниот удел (размислете дали ви се поклопува со вашата бизнис визија) и поставете се во вашиот пазарен сегмент.

Со успех во промените,

Петар Лазаров


Балкан

Хрватскиот јавен обвинител кој тврдеше дека е масон поднесе оставка

Главниот хрватски јавен обвинител Дражен Јелиниќ испрати барање од хрватската Влада да биде разрешен од функцијата, бидејќи бил дел од масонска ложа. Како што јави дописникот на МИА, барањето за смена обвинителот го даде по […]

Вести

Чулев ја потврди полициската акција во Крушопек

– Акцијата со претреси во Крушопек поради недозволема трговија со дрога ја потврди и министерот за внатрешни работи Наќе Чулев кој на Фејсбук објави дека „Министерството за внатрешни работи во овој момент презема широк спектар […]

Вести

Кандидатите за пратеници ќе можат да собираат потписи и на нотар, дополнително запишување во ИС на лица со 18 години

– Освен прекројувањето на шестата и петата изборна единица, измените на Изборниот законик предвидуваат и други новини кои треба да се применуваат на претстојните предвремени парламентарни избори на 12 април. -Некои од измените на Изборниот […]