TOW#456 – Рекламен материјал

„Tip of the Week“ се авторски текстови што се објавуваат секој четврток и обработуваат теми од секојдневниот живот коишто помогат да го подобрите вашето лично и професионално работење.Коментарите за совети, можете да ги пишувате на: www.facebook.com/tipoftheweekPriracnik Како сублимат на првите 100 совети издадени се единствените прирачници за личен и професионален развој.

Како да направите промотивен (рекламен) постер кој ќе остави најголемо влијание кај публиката/читателот?!

Колку мислите дека различниот дизајн, текст или порака може да има поголемо или помало влијание кај примачот на информацијата?! Можеби повеќето ќе си кажете, големо, секако! Тоа е точно. Но, она што го гледам јас (гледајќи ги промотивните материјали на фирмите, како моја мала професионална деформација) можaм да кажам дека компаниите не посветуваат многу внимание на тоа што комуницираат на нивните промотивни материјали. Ова повеќе се однесува на малите (средни) компании кои самите ги дизајнираат и ги развиваат креативните концепти на нивните рекламни елементи.

Секоја компанија, од најмала до најголема, има потреба да ги промовира своите услуги и/или производи со цел публиката да дознае за нив и тие полесно да се продадат. Но, за жал, голем број од компаниите не успеваат да го извадат максимумот од пораката што сакаат да ја испратат. Најголемиот проблем јас го гледам во пренатрупаност со информации. Дали поради незнаење, дали со цел максимално искористување на парите или помал осет за естетика, на рекламниот материјал има сè. Сите информации што ги знаеме и имаме за производот/услугата се ставени на постерот, летокот или некој друг елемент.

Мора да знаеме дека, не секогаш „повеќе е подобро”. Во овој случај повеќе важи правилото „помалку е подобро”. Исто така, треба да се знае дека секој промотивен (комуникациски елемент) си има своја цел и намена. На постер може да напишете неколку важни информации, на леток можете да ставите и малку повеќе. Но, на рекламно пано (билборд), не треба да се ставаат многу елементи. Тоа треба да има најчиста порака. Возачите немаат многу време да читаат информации. За да постигнете најголем ефект, треба да ги комбинирате повеќето елементи, нормално преку соодветните канали.

Околу оваа тема може да се пишува на долго и на широко, но овде ќе се задржам на споделување на некои совети за најважните делови за развој на еден рекламен материјал – постер. Се со цел да постигнете најголем ефект од пораката што сакате да ја испратите:

 

  1. Цел на промотивниот материјал: што сакате да постигнете? Која е најважната информација што сакате да ја испратите? Не може да напишете сè. Идејата е да се искомуницира најважната порака. Целиот дизајн, текст, порака, мора да биде во релација на главната цел. И, не гледајте дали вам ви се допаѓа или на директорот. Најважно е да му се допаѓа на вашиот корисник (оној кому му ја испраќате пораката).
  2. Видливост: кога ќе го направите постерот, поставете го на страна и погледнете блиц на него. Што ви паѓа прво на видик? Дали е тоа она што сакате да го искомуницирате од прва рака? Ако не е, менувајте нешто! Првото она што ќе го види гледачот е најважно за тоа дали тој/таа ќе се задржи да го види и останатото. Тоа ви е јадицата.
  3. (KISS Keep It Short & Simple) – постерот секогаш треба да биде краток и јасен. Не смее да има премногу елементи, бои, текст. Гледајте секогаш каде може да скратите, споите или да замените.
  4. Најважни елементи:
    1. Слоган: што промовирате, продавате, нудите, барате? Треба да биде впечатливо и читко.
    2. Слика (фотографија, илустрација): поврзана со концептот на кампањата, пораката, стратегијата.
    3. Текст: не треба да е долг. Неколку реченици, булети, точки. Овде треба да се наведат сите најважни бенефити на вашиот производ/услуга т.е. каде сте различни од другите. Зошто да ве купам? Овој дел е одлучувачки.
    4. Производ: слика од производот.
    5. Потпис: лого, опис, слоган на вашата комапнија.

 

Нормално, во зависност од околностите, публиката, можностите итн., има и други елементи што може да се додадат, да се намалат или зголемат.

 

  1. Дополнителни елементи:
    1. Фонт: треба да биде во релација со концептот и да нема премногу различни фонтови.
    2. Бои: да се пази на разновидноста на боите и нивната складност.
    3. Описен текст: ако имате потреба од повеќе текст, технички, да се стави, може да се искористи долниот дел и да се одвои од главниот дизајн, со лента.

 

 

Со успех во промените,

 

Петар Лазаров

Вести

Јавна седница на Државната изборна комисија

Државната изборна комисија денеска ќе одржи јавна седница на која, како што е најавено, треба да бидат разгледани и освоени процедури и правилници за начинот и постапката за поднесување, прием и потврдување на кандидатски листи; […]

Вести

Правосудниот испит пак ќе се полага усмено и писмено пред стручна комисија

Воведување усмено и писмено полагање на правосудниот испит пред стручна комисија, врз основа на мерливи и објективни критериуми за процена на знаењето на кандидатите, предвидуваат измените и дополнувањата на Законот за правосудниот испит, што е […]

Вести

Нов пакт меѓу Франција и Германија

Емануел Макрон и Ангела Меркел денеска треба да го потпишат текстот на договор за јакнење на француско-германските односи за да испратат позитивна порака до Европската унија ослабена со порастот на национализам, јавува дописникот на МИА. Потпишувањето […]

Вести

Нови рочишта за „Титаник“ и „Титаник 3“

Во Кривичниот суд денеска продолжува судењето за предметот „Титаник“, што се однесува на изборни нерегуларности. На последното рочиште беа презентирани материјални докази – документи, списоци од избирачки места, телефонски разговори Во овој случај обвинети се […]

Вести

Схенк: Русија не стои зад лажните вести од Македонија

Ловецот на лажни вести кој ја откри кумановската мрежа, Мартен Схенк, во интервју со дописничката на МИА во Брисел, раскажува како успеал да ги пронајде членовите. Тој вели дека не станува збор за организиран бизнис […]

Балкан

Продолжува комисиската расправа во грчкиот Парламент за Преспанскиот договор

Во 10.30 часот по локално време, денеска продолжува расправата на Комисијата за национална одбрана и надворешни работи во грчкиот Парламент за нацрт закон според кој се ратификува и стапува на сила Договорот од Преспа, јави […]

Интересно

Муралите на Универзитетот Нотрдам ќе бидат покриени поради политичка коректност

Универзитетот Нотрдам во САД соопшти дека ќе ги покрие муралите на оваа католичка образовна установа, кои го прикажуваат пристигнувањето на Кристофер Колумбо во Америка. Тоа следи по критиките дека тие се навредливи и понижувачки кон домородните […]

Интересно

Бон Џови дели бесплатни оброци за државните службеници што останаа без плата

Ресторанот на рокерот Џон Бон Џови во Њу Џерси ќе им дели бесплатен оброк на државните службеници кои останаа без плата поради делумното блокирање на работата од американската Федерална влада. На официјалната страница на ресторанот […]

Интересно

Неуспешен обид за Гинисов рекорд (ФОТО)

Дечково испратил официјално барање до канцеларијата на Гинисови рекорди во Њу Јорк да пратат свои претставници кои би го забележале неговиот рекорд. Се пофалил дека може да го запамти бројот pi до две цифри. И […]

Први оставете коментар

Вашиот коментар пишете го во празното поле:

Вашата емаил адреса нема да биде објавена.


*