Инвеститорите ги набљудуваат акциите на мало, додека шопингот во САД започна масовно пред празниците


Сезоната на шопинг за одмор во САД започнува со голема брзина оваа недела, мерејќи го потенцијалот за проблеми со синџирот на снабдување наспроти очекуваната силна побарувачка на потрошувачите.


 

Денот по американскиот празник Денот на благодарноста, Црниот петок, со години неофицијално го означува почетокот на празничниот шопинг период и еден од најпрометните шопинг денови во годината.

Но, тековната пандемија на коронавирус и нејзиниот ефект врз набавките веројатно ги избркаа купувачите рано, како што беше потврдено од неодамнешниот извештај на Министерството за трговија кој покажува дека продажбата на мало во САД се зголеми во октомври.

„Ние сме на многу различно место сега и во последните две години. Божиќ е четиримесечна сезона, почнувајќи од октомври“, рече Фил Орландо, главен стратег за капитал и шеф на тимот за управување со портфолиото на клиенти во Федерацијата Хермес во Њу Јорк.

Меѓу другите трендови, просечниот промотивен попуст на црниот петок е помал од претходните години, според податоците собрани од Refinitiv и StyleSage.

Но, аналитичарите станаа понапредни во сезоната на празнични шопинг, според податоците анкетирани од Refinitiv, кои забележаа дека компаниите за попусти, мебел и уредување на домови се очекува да забележат меѓу најсилниот раст на продажбата во истите продавници.

Многу трговци на мало ги надминаа перформансите на поширокиот пазар оваа година. Фондот на S&P со кој се тргува на мало се зголеми за 54% од 31 декември, во споредба со околу 25% добивка во S&P 500 од година до денес.

Refinitiv посочи на голем број компании кои се соочуваат со „тешки споредби“ во четвртиот квартал наспроти една година, кога продажбата беше силна, но тие сè уште имаат оптимистички прогнози за овој квартал, вклучувајќи ги Crocs Inc, Williams-Sonoma, Lowe’s Cos, Home Depot, Lululemon Athletica и Target.

Меѓу трговците на мало со најдобри годишни добивки имаат Bath & Body Works, Tractor Supply, Autozone и Etsy.

Неодамнешните извештаи за заработка од трговците на мало наведуваат проблеми со прекини во снабдувањето и стратезите велат дека нивото на залихи може да биде проблем за некои трговци оваа сезона на пазарење.

Оваа недела, Gap Inc. ја намали својата прогноза за цела година поради прекини во синџирот на снабдување, вклучително и затворање на фабрики, а нејзините акции паднаа за околу 23%.

Минатата недела, Walmart ја зголеми својата годишна прогноза за продажба и профит, но глобалните нарушувања на синџирот на снабдување ги достигнаа нејзините маргини во третиот квартал.

Онлајн трошењето повторно ќе биде силно оваа празнична сезона, покажа и анализата на Refinitiv, затоа сите погледи ќе бидат насочени кон Amazon.com.

Акциите на големите стоковни куќи кои вообичаено привлекуваат погуст сообраќај за време на празниците, исто така ќе бидат внимателно следени, вклучувајќи ги Macy’s, Kohl’s и Nordstrom, како и компании со омилени брендови на потрошувачите, како што е Apple.

Мејсис минатата недела сигнализираше дека е добро снабден за сезоната на годишни одмори.