Стојчески: Безбедноста во возењето – критериум број 1 на улиците!


„М22“ е основана со мисија да го ослободи светот од сообраќајни несреќи и да го направи урбаното возење удобно и безбедно. Создавањето модерно возачко образование е првиот чекор кон таа цел.


 

Во современото општество возењето автомобил е потреба за вршење на секојдневните обврски, која не претставува луксуз. Едукацијата е неминовна како за лична безбедност, така на сите учесници во процесот.

Основањето компанија – автошкола која ќе влијае на зголемување на безбедноста во сообраќајот, е во конекција со добрите инструктори и пропишаните високи стандарди за работа.

Уникатни и посветени на возењето

Автошколата „М22“ која се наоѓа во нас. Аеродром, цела деценија успешно работи на обука за млади возачи и се издвојува со прогресивните техники за ефикасна едукација во возењето.

Сопственикот Тони Стојчески ја раскажа својата успешна приказна за Опсервер, со која инспирира создавање на што поголем број  безбедни возачи.

– Авто школа М22 денес е комбинација од програми за безбедност во сообраќајот, кои имаат долга историја во Скопје. Во 2011 година семејството Стојчески, сопственици на школата за возење, ги здружи силите со инструктори пионери од оваа област. Со комбинирање на искуството и атрибутите на секој член на фамилијата М22, како и активното учество на државните и националните организации за образование на возачи, формиравме наставна програма за возење која развива врвни возачи. Денес, М22 е прерасната во водечка авто школа со повеќе колективно искуство од која било друга авто школа во Скопје.

Сигурноста на возењето е приоротет на автошколата М22, што всушност претставува намалување на процентот на несреќи на патиштата.

– Веруваме дека луѓето што сакаат да возат заслужуваат подобри методи од минатото. Без разлика дали имате 15 или 60 години, без разлика дали никогаш не сте седнале на возачкото седиште или сте возеле со децении, ние создаваме возачко искуство што ќе ве направи солиден до крајот на животот. Го правиме тоа со фокусирање на целата наша енергија врз вас и со користење на модерна технологија на секој чекор, за да го направиме вашето искуство прекрасно.

Индивидуален пристап за подобри возачи и зголемување на безбедноста

Секоја личност е различна, поради тоа предавњата и вежбите за возење се во склад со карактеристиките на кандидатот, смета Стојчески.

– Во М22 веруваме дека е невозможно да се создаде една програма за секого. Затоа ние ви ја прилагодуваме секоја лекција и секој пакет. Започнуваме врз основа на вашите вештини и градиме од тој аспект. Некои кандидати може да земат неколку лекции за да ги добијат основите. Други практикуваат напредни техники за возење до четвртата лекција. И двата се совршено добри начини за учење, а нашите инструктори се обучени и подготвени да го придвижат секој ученик со вистинското темпо, да останат безбедни додека возат и напредуваат во урбаната џунгла.

М22 во своите програми ја користи моќта на технологијата, елиминирајќи ја потребата од физичко присуство во процесот на усовршување.

– Без разлика дали учите преку компјутер или во училница, ние обезбедуваме 24/7 онлајн поддршка без разлика дали ви е потребна помош во наставата или пред полагање на тест. Телефон, таблет или компјутер, ние сме одве да ве поддржиме во остварувањето на вашата цел. Каде и да сте, ние сме секој чекор со вас.

Одговорноста приоритет за професионалците кои работат во автошколата

Знаење за техниките на возење, психолошка подготовка и отворена комуникација се неопходни од страна на обучувачот.

– Да бидеш инструктор за возење е навистина одговорна работа. И тоа не е нешто што секој може да го прави. Потребни ви се вештини во комуникација со луѓе, покрај одличните вештини за возење. Инструкторот, како и секој наставник, мора да биде способен да комуницира јасно и да ги мотивира и инспирира луѓето да учат. За да станете безбеден и компетентен возач потребно е време и вежбање, но посветен инструктор може да ви помогне да стигнете таму многу побрзо.

Здравјето пред се за новите ученици во пандемиската средина

Почитување на мерките и примена на задолжителните медицински прегледи постојано, за чување на здравјето како на кандидатите така и на персоналот е неизоставен дел од секојдневиоето во период на пандемија.

– Поради ситуацијата со коронавирусот, М22 го намали капацитетот на кандидати во училницата за да дозволиме физичко растојание и редовно ги дезинфецираме нашите училници и возила помеѓу часовите. Лична заштитна опрема (ОЛЗ) може да се обезбеди за обука во возилото и училницата доколку ученикот нема пристап до сопствена опрема за да го намали ризикот од пренос на честички во воздухот. Пред обука и/или регистрација, нашиот персонал исто така ќе пополни прашалник за здравствено испитување за да се осигура дека секој е здрав и способен да заврши обука.

Сите вработени во нашата канцеларија рутински спроведуваат прашалник за здравствена проверка со нашите инструктори за да спречат интеракции со потенцијален ризик од заразување. Вработениот што покажува знаци на болест или се сомнева дека е болен се испраќа дома и се бара да се изолира и/или да биде тестиран од медицински професионалец за да се дијагностицираат неговите/нејзините симптоми. Следејќи ги препораките што ги добиваат од медицински професионалец, нашите инструктори и персонал комплетно ги следат чекорите што им се дадени додека нивната состојба не се подобрила.

Грижа за околината со софистицирани возила

Нови и чисти возила со еколошка компонента кои се опремени со двојна сопирачка, за инструкторите да бидат подготвени да ги одржуваат кандидатите безбедни во секое време.

– Нашите инструктори се посветени, грижливи и трпеливи. Претставуваме единствената школа за возење во Скопје која изведува независни евалуации на инструкторите. Исто така, снимаме аудио и видео од секоја лекција за да ја осигураме безбедноста на сите (освен ако нашите клиенти не решат поинаку), со цел обезбедување на континуиран професионален развој – заклучува Стојчески.

Возењето и полот

Стереотипите во нашата земја за машки и женски возачи со текот на времето изчезнуваат, така се почесто гледаме возачи од понежниот пол на улиците во метрополата и градовите во земјава.

Во Европа со создавањето на автомобилот на пареа во 18 век, стекнувањето лиценца за возење станува предизвик.

Во триесетите години на минатиот век доминантни се возачите од машкиот пол, со икслучок на еманципираните жени.

Изминативе години, бројката во статистичките податоци се менува на светско ниво.  Според Универзитетот во Мичиген за 2017 година, 15 милиони жени поседуваат возачка дозвола, додека 104 милиони мажи. Во 2018 година, 1,6 милиони ученици полагале возачки испит, а 53% се жени.

Кога зборуваме за возењето применето во пракса податоците од 2019 до 2021 година говорат, дамите возат во просек 70 проценти од сите кои имаат положено возачки испит, додека машкиот пол возачи е повисок и изнесува 80 проценти.

Рената Блажевска